אלכס קלבר / לֶשֶק פריבק – אימא יש רק שתיים

אלכס בזהות של ילדה ב-1945

אלכס בזהות של ילדה ב-1945

כילדה עם האם הפולניה_NEW

אלכס עם ולריה

הסתיימה כתיבת סיפור חייו של אלכסנדר ארנון – הספר בתהליך הוצאה לאור
אמא חנה (אנה) לבית רינטל  ואבא  אדק (אדוארד) קלבר נתנו לי את שמי אלכסנדר. 
עטוף קיבלה אותי האם המאמצת לידיה. הייתי בן חודש.
"ולריה שמרי עליו, מקווים שנחזור במהרה. אנו הולכים למקום האיסוף לפי הוראה של הגרמנים,
בינתיים טפלי בו את". אמא מסרה אותי לידי אימי המאמצת ולריה.
"תדיאוש  תראה איזה תינוק מתוק" אימצה אותי אל חיקה ובעלה נענה בשתיקה שבהסכמה.
וכך נשארתי עימה וניצלתי.
מלחמה מתרחשת בעולם ואני גדל לי בשקט ובשלווה אצל משפחת איכרים טובה וחמה.
בימי ראשון היינו לובשים את מיטב בגדינו וצועדים לכנסיה.

ולריה פריבק זכתה להימנות בין חסידי אומות העולם!

כתיבת תגובה

